Bakosné Kiss Monika: Ceruzakoptató
2021-10-09
Gazdag Beatrix: A sirály a király? – j , ly gyakorlása a szavakban – nyelvtan óra 2. osztály
2021-10-17

A gyakorlat neve, címe: álomház

A gyakorlat pedagógiai célja: csapatépítés osztályon belül

Résztvevők száma: 30 főnél több

Résztvevők életkora: 14 évtől idősebb

A gyakorlat felvezetése: 5- 7 fős csoportokra bontom az osztályt, minden csoport egy család lesz, minden csapat kap 1 A3-as lapot , minden foglalkozáson kapnak egy feladatot és azt kell a papírra lerajzolniuk.

Ti egy család vagytok : osszátok ki a családban lévő szerepeket + rajzoljátok le az álomházatokat(szobák , kert, autó, garázs) , tervezzétek meg az életeteket, ki milyen szerepet tölt be a családban, később nekik kell bemutatniuk a családjukat , elmondani ki milyen szerepet tölt be a családon belül ( pl: azért nagy a tV-nk mert Apa szeret focimeccset nézni)

A gyakorlat fő szabályai: a csapatok első tagját névhúzással választjuk ki, ők 2 percet kapnak arra, hogy válasszanak maguknak csapatot , egy szabály, hogy nem lehet csak fiú, illetve csak lány csapat

A feldolgozás legfontosabb kérdései: mennyi időre van szükség, hogyan oldják meg a feladatot, vannak e veszekedések ki mi akar lenni

A gyakorlat idő igénye (tervezés + végrehajtás + feldolgozás): 15+ perc

Helyszín: Elsősorban beltérben játszható

Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni

Eszközigény: asztal , A3-as papír, tollak esetleg színes ceruzák , filctollak

Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc

A baleseti kockázat szintje: alacsony

A gyakorlatvezető speciális feladatai: minden csoportot megkérdezni, hol tartanak, esetleges kérdésekkel elősegíteni hogy tudjanak tervezni

A gyakorlatot lejegyezte: Vándor Orsolya

Vélemény, hozzászólás?